F.A.Q.

Waar en op welke dagen bezorgen jullie?

Wij bezorgen in heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Onze gerechten worden  op maandag, woensdag en vrijdag bezorgd tussen 17.00 – 22.00 uur. Bestellen en bezorgen op dezelfde dag is nog niet mogelijk. 

Wat zijn jullie bezorgkosten?

Voor bestellingen t/m € 30,00 zijn de bezorgkosten € 7,50

Voor bestellingen vanaf € 31,00 zijn de bezorgkosten € 5,00

Voor bestellingen vanaf € 50,00 zijn de bezorgkosten gratis

Hoe worden de maaltijden bezorgd?

Alle maaltijden worden in een doos afgeleverd. De dozen zijn voorzien van icepacks, deze kunnen hergebruikt worden.

De maaltijden worden bezorgd door de bezorgdienst Red Je Pakketje (https://redjepakketje.nl), die je een Track & Trace code stuurt zodat je kan volgen wanneer je maaltijden worden afgeleverd. Omdat het voedsel betreft is het belangrijk dat je thuis bent, wij geven geen garanties over de voedselveiligheid en de kwaliteit van het eten mocht het pakketje door jouw afwezigheid later dan de afgesproken dag worden afgeleverd.

Bestellingen voor Amsterdam en Almere kunnen ook door onze eigen bezorgers afgeleverd tussen 17.00 – 22.00 uur.

Hoe lang kunnen de maaltijden bewaard blijven?

Omdat alle gerechten vers worden bereid kunnen onze maaltijden tot 4 dagen bewaard blijven in de koelkast. De maaltijden kunnen ook worden ingevroren, wij raden aan om ze niet langer dan 3 maanden in de vriezer te bewaren.

Is er een minimaal bestelbedrag?

Ja, de minimale bestelling is € 25,00 (exclusief de bezorgkosten). Wij hanteren een minimaal bestelbedrag om bedrijfseconomische redenen.

Bevatten jullie maaltijden allergenen?

Al onze producten kunnen allergenen of sporen hiervan bevatten, indien je hier vragen over hebt kun je met ons contact opnemen via info@bitemyplants.nl.

Hoe werken jullie aan duurzaamheid?

Onze verpakkingen hebben een 95% plastic reductie.

100% Plant-based gerechten staan bekend om hun lage ecologische footprint.

Door gebruik te maken van gecombineerde transporten verminderen wij het wegverkeer en daarmee de uitstoot van CO2 en fijnstof.

Wij werken daar waar mogelijk met lokale ondernemers.

Wat doen jullie bij klachten?

Natuurlijk staan wij achter onze producten en leveren wij dagverse producten vol met smaak, geur, kleur en van een goede kwaliteit. Maar had je er toch meer van verwacht of ging er iets niet goed in het bezorgproces, dan krijg je van ons je geld terug! Wil je dan een uitgebreide beschrijving van je ervaringen sturen naar info@bitemyplants.nl?  Mocht je een foto kunnen maken van je klacht, dan waarderen wij dat enorm. Wij kunnen jouw ervaring dan gebruiken om onze service te verbeteren. Wij kunnen dan je aankoopbedrag aan jou terugbetalen of je ontvangt een voucher voor een nieuwe bestelling en we geven je meteen een extra attentie voor niks erbij.

 

Waarom komen de kleuren niet exact overeen?

Synthetische kleurstoffen worden vaak gekozen omwille van hun stabiliteit en kleurvastheid. Omdat wij alleen maar werken met natuurlijke kleurstoffen kan het zijn dat de kleuren op de foto’s kunnen verschillen met de werkelijkheid.

100% plant based gerechten

Benieuwd naar onze vegan gerechten? Bekijk ze allemaal in onze Foodshop.

0